Om SFO'en

SFO solstrålen er en integreret del af Juelsminde skole. I SFO'en er der indskrevet ca. 80 børn, fordelt på 0. til 4. klasse.

SFO'en ligger i et skønt naturområde med kort til skov og strand, hvilke vi ofte gør brug af. En af SFO'ens opgaver er at skabe et pædagogisk udviklende, trygt og omsorgsfuldt miljø, der støtter børnenes trivsel og udvikling. Vi finder det vigtigt, at børnene har mulighed for at lege, knytte venskaber, være en del af et fællesskab, få gode og sjove oplevelser med andre børn og voksne, at få succesoplevelser og at udvikle kreative, sociale og motoriske kompetencer. Der laves aktivitetsplaner for hver måned. Der er klub for 2., 3. og 4. klasser, hvor der bl.a. er mulighed for billard, bordtennis og kreative værksteder. Traditionen tro holder vi forældre/bedsteforælder dag, Halloween, julefest og fastelavn.

Feriepasning

Værd at vide om SFO

Shape Created with Sketch.